Secretària

Referència ABT Secretària

Consultoría

Formulari de contacte laboral

No oblidis omplirla referència de l’oferta a la que aplicas

Busquem una persona amb bona presència, amb experiència suficient en el lloc i acostumada a treballar amb flexibilitat.
És absolutament necessari el domini dels idiomes anglès, castellà i català així com la capacitat de redacció i síntesi. Anglès advanced imprescindible. Català i castellà nadiu.
Domini del paquet Office, en especial Word y PPT, Excel a nivell de fórmules i taules dinàmiques.

Les teves tasques seran:

– Recepció, atenció i filtre de trucades
– Gestió de l’arxiu i la documentació
– Gestió de l’agenda
– Coordinació i organització de viatges
– Coordinació de reunions, així com preparació i distribució del material necessari
– Suport en la preparació de presentacions corporatives
– Elaboració i distribució de mailings
– Redacció de documents i informes
– Traducció de documents a l’anglès
– Tasques administratives generals de suport
– Gestions externes com ara gestions bancàries, enviament, recollida de correspondència, compres de material, etc.
– Donar suport i servei, si cal, a tota l’organització.

Abinitio Consulting no és una filial ni té cap relació amb les companyies nord-americanes Ab initio Software LLC, Ab initio Services LLC, i cap altra de les filials associades o que formen part del grup empresarial Ab initio Software.